Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 

Az ÁSZF lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg: 

  • Rendelési információk ismertetése 
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk 
  • Rendelés lépéseinek bemutatása 
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése 
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása 
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan 
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók 
  • Az elállási jog ismertetése 
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk 

 

Rendelés menete

 

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba 

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a “Tovább vásárolok" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az törlés gombra ("X") kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a “kosár frissítése" gombot. 

3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. 

4. Megrendelés 

5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

6. Az adatok megadását követően a "Rendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. 

8. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! *A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül

számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. 

 

A megrendelések feldolgozása 

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9.00-17.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül. 

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. 

 

Rendelési információk 

 

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. 

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja. 

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére.

A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. Szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, és pótoljuk. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben a Üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. 

A Üzemeltetőt az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Üzemeltető nem vállal felelősséget. 

 

Felelősség

 

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Üzemeltető nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. 

Üzemeltető kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Üzemeltető ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más Üzemeltetők oldalaira vezet. Ezen Üzemeltetők adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Üzemeltető nem vállal felelősséget.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Üzemeltető jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Üzemeltető jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Üzemeltetőnek. Amennyiben Üzemeltető jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

Szállítási információk

 

Az áruházunkban megvásárolt termékeket a következőképpen vehetik át:

1. Személyes átvétel: A megrendelt terméket személyesen, érdi üzletünkben veheti át. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról telefonon / e-mailben értesítjük. Személyes átvételre munkanapokon 9 és 17 óra között van lehetősége.

2. Díjmentes kiszállítás:

munkatársaink cégünk autóival végzik a kiszállítást, munkanapokon 8 és 16 óra között, az Önnek leginkább megfelelő időpontban, melyet a megrendelést követően telefonon / e-mailben egyeztetünk.

(Egyedi esetekben ezen időintervallumon kívül is megoldható a házhoz szállítás.)

3. Díjmentes kiszállítás futárszolgálattal: szerződött szállító partnerünk segítségével, a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül tudjuk az átvételt biztosítani, melynek legkorábbi időpontjáról minden esetben telefonon / e-mailen értesítjük. Partnerünk munkanapokon 7.30 és 17.00 között vállalja a termékek kézbesítését, melynek napon belüli időpontjára, sajnos nincs ráhatásunk.

(Nagyobb mennyiségű, illetve nagyméretű készülékek esetében cégünk munkatársai, saját autóinkkal végzik a házhoz szállítást.)

4. Amennyiben az előre egyeztetett kiszállítási időpontban a vevő nem veszi át a terméket, úgy köteles a szállítási díjat megfizetni az eladó számára, amelyet a telephelytől számított távolságra vonatkoztatva  70 Ft/km díjjal számítjuk. A távolság oda-vissza értendő.

 

Amennyiben megrendelése bármilyen okból nem teljesül, fizetési kötelezettséget nem von maga után.


Jótállás


3 munkanapon belüli cserekötelezettség:

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Jótállásal kapcsolatos kérdések:

Termékeinkre a honlapon feltüntetett idejű jótállást  vállalunk. A jótállás időtartam alatt vállaljuk a hibás termék cseréjét vagy kijavítását a szaunák jótállási ügyintézése pontban leírtak szerint. Cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a termék kijavítása nem lehetséges. Amennyiben kijavítás és csere nem lehetséges, módunkban áll egy helyettesítő termék felkínálása, amennyiben a vásárló ezt nem fogadja el, a megvásárolt termék vételárát visszatérítjük.

Szaunák jótállásának ügyintézése:

    A jótállás ügyintézés a szaunák esetében az alábbi módon történik:

  • az általunk értékesített és beüzemelt készülékek meghibásodása esetén a hibát cégünk felé - e-mailen, telefonon, vagy a szerviz bejelentő formanyomtatvány kitöltésével -kell jelezni. Ezt követően a telepítést végző szakembereink egy helyszíni kiszállás keretében megkeresik a hiba okát. Amennyiben a javításhoz szükséges eszközök és alkatrészek rendelkezésre állnak, úgy a helyszínen azonnal elhárítják a hibát. Ha erre adott időpontban nincs lehetőség, egy egyeztetett, későbbi alkalommal oldják meg a hiba kijavítását.

A szaunák jótállása a beüzemelés napján lép életbe, de tekintettel arra, hogy a készülékek állásukban is romolhatnak, a vásárlást követő 90.napon megkezdődik a jótállási idő. Mivel a vásárló a jótállási igényét csak a kitöltött jótállási jeggyel és a szükséges karbantartások elvégzését igazoló dokumentumokkal, és a vásárlást igazoló számlával érvényesítheti, ezért felhívjuk szíves figyelmét az alábbiakra: követelje meg az említett dokumentumok pontos kitöltését – a jótállási jegyen bármely szabálytalan javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét, a jótállás elvesztését vonja maga után. Amennyiben hiba miatti kiszállás esetén ezen dokumentumok hiánya, vagy a jótállási feltételek nem megléte miatt a jótállás nem érvényesíthető, úgy a kiszállási díj 200 Ft/km-es díjon a vevőt terheli.

    Amennyiben a vásárlás időpontja nem állapítható meg, vagy a készülék és a jótállási jegy nem azonosítható, úgy a jótállási kötelezettség nem érvényesíthető:

  • szabálytalanul kiállított jótállási jegy alapján érvényesített igények kielégítése az üzembe helyezőt terheli,
  • kezelési útmutatótól eltérő használat miatt, (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be) bekövetkezett hibáért jótállást nem vállalunk.
  • Az ilyen okból meghibásodott készülék javítási költsége, a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. Amennyiben hibajelentést kezdeményez a használó, és a készülék hibátlannak minősül, akkor a kiszállást és a vizsgálattal töltött időt meg kell fizetni. Ilyen esetnek minősül pl., ha a berendezés azért nem működött, mert a távirányítóban nem volt megfelelő az elem, nem volt áram, stb.
  • A termék kijavítása estén a jótállási időtartam meghosszabbodik, azzal az időtartammal, amelyet a javítás megkezdése és a termék vásárló által történő újbóli rendeltetésszerű használata között eltelt.

  • Amennyiben az általunk forgalmazott szaunákat nem otthoni célokra használják, abban az esetben minden készülékre a törvényben előírt 1 év jótállást vállaljuk.

      Nem komfort felhasználási területnek számít minden nem lakossági felhasználás.

    Szavatosság:

    A vásárlót a jótállástól függetlenül az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidőig szavatossági igényérvényesítési jog illet meg azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Szavatosság szempontjából az átvételkor már létező hibáknak kell tekinteni az átvételt követő hat hónapon belül felismert hibát is, kivéve, ha ez a termék természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
    Az előző pontban leírt körülmények fennállásának bizonyítása a vásárlót terheli.
    A szavatossági igény megalapozottsága esetén a terméket kijavítjuk, vagy kicseréljük. Ha ez bármely okból nem lehetséges, a hibás termék vételárát visszatérítjük.

    Jótállási és szavatossági igényét az alábbi elérhetőségeken jelentheti be hétköznapokon 9 és 17 óra között:

    • Személyesen: 2030, Érd, Budai út 20.
    • Telefonon: 30/682-9804-es telefonszámon
    • E-mail: info@szauna.hu e-mail címen.

    Panaszkezelés

    • Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt köteles megőrizni.
    • Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
    • Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
    • Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
    • A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
    • Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
    • A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

    Elállási jog

    1. Elállási jog gyakorlásának menete

    Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

    Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

    1. terméknek,
    2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
    3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

    Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

    Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken: Elállási jog dokumentum keresztül elérhető elállási nyilatkozat mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

    A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

    Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

    Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

    Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

    Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

    A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

    Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

    A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, amennyiben ez nem lehetséges (pl: utánvét esetében) a fogyasztó által megadott bankszámlára utalva térít, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását nem adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

    A vállakozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

    Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak

    A szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondásai jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit. 

    Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

    Elektronikus úton történő megkeresésükre 48 órán belül válaszolunk

    Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

    - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
    - Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

    A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:

    Budapesti Békéltető Testület
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    Telefon: 06-1-488-2131
    Fax: 06-1-488-2186
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

    Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
    mellett működő Békéltető Testület
    (Pest Megyei Békéltető Testület)
    Címünk:
    1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

    Elérhetőségek
    Telefon/Fax:
    (+36-1) 269-0703
    (+36-1) 784-3076
    (+36-1) 784-3149
    E-mail cím pmbekelteto@pmkik.hu
    Levelezési cím:
    Pest Megyei Békéltető Testület
    1364 Budapest, Pf.: 81


    - Bírósági eljárás kezdeményezése.

    Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    2016. február 15-én az EU Bizottsága egy új, bíróságon kívüli vitarendezési platformot indított. A platform lehetővé teszi a fogyasztók számára internetes vásárlással kapcsolatos vitáik gyors, bíróság nélkül történő rendezését. Az Online vitarendezési platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Megkeresését az info@szauna.hu email címen várjuk.

    A vállalkozás a békéltető testületi eljárásaban való együttműködési kötelezettsége:

    A vállalkozások számára kötelező a békéltető testület előtti eljárás során való együttműködés, amely két kötelezettséget foglal magában. Egyrészről továbbra is fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá új kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”) törvénybe foglalása.

    Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

      Tárhelyszolgáltató

    • Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.
    • Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
    • Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
    • Telefon: 76 / 575-023
    • Fax: 76 / 575-024
    • Adószám: 13922546-2-03
    • Bankszámlaszám: 11732002-20381240 (OTP)

     

    Adatkezelés

     

    Az webáruház használata során a cégünk részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az üzemeltető alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Varga Gábor Ev. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amit a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@szauna.hu e-mail címen.

    A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. 

    A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson az oldal alján az ÁSZF nyomtatóbarát változatának letöltésére.

    A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet sem minősül szerződésnek, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

    A weboldalon található árak, akciók, készletekkel kapcsolatos adatokra vonatkozó esetleges tévedés jogát fenntartjuk. 

     

    Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat / Bemutatóterem)

    Cím: 2030 Érd, Budai út 20.

    Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: H-P: 9-17-ig, előre egyeztetett időpontban

    Telefonszám: 06-30-682-9804

    Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 9-17 óráig 

    E-mail: info@szauna.hu

    Kötelező válaszadási idő faxon/e-mailen beérkezett megkeresésekre: 2 munkanap

    Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

    Amennyiben az Üzemeltető és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

    Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Üzemeltető telephelyén található. Az ide írott bejegyzésekre az Üzemeltető 30 napon belül írásban válaszol. 

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

    Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

    Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.